gvkd
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

بگذارید طور دیگری سوالمان را مطرح کنیم، اگر یکی از دو فروشگاهی که محصولی یکسان باکیفیت مشابه عرضه می‌کنند، برای خرید بالای ۵۰۰ هزار تومان یک لیوان تبلیغاتی با لوگوی خودش هدیه دهد، تاثیری در انتخاب شما برای خرید از همان فروشگاه نخواهد داشت؟!

مهم نیست که شما چه سن و سالی دارید، جایگاه اجتماعی‌تان چیست و خانم هستید یا آقا، در نهایت شما یک انسان هستید و احتمالاً شما هم عاشق چیزهای رایگان!

مشتریان از تخفیف و دریافت هدیه استقبال می‌کنند، حتی اگر یک چیز کوچک باشد، قطعا هیجان زده خواهند شد.

همه ما هدیه گرفتن را دوست داریم، اما کسب و کارهای هوشمند هدایا را طوری انتخاب می‌کنند که همواره در ذهن مشتری حک شوند.

مزایای لیوان و ماگ تبلیغاتی
وقتی به روش‌هایی موثر برای برندسازی محصولات و تبلیغ کسب ‌و کار یا سازمان خود فکر می‌کنید، باید به طراحی یک لیوان تبلیغاتی هم فکر کنید.

درست است! حق دارید! اکثر ما عادت داریم نخستین کاری که برای شناساندن شغل خود انجام دهیم، چاپ کارت ویزیت باشد.

کارت ویزیت هم مزایای خودش را دارد و یک روش رایج و سنتی است، اما انواع لیوان و ماگ تبلیغاتی مزایای زیادی دارند که ممکن است نادیده گرفته باشید.

کاربرد ماگ تبلیغاتی
قرار دادن نام تجاری برند شما روی یک ماگ تبلیغاتی، تضمین می‌کند که مشتریان، ارباب رجوع، شرکا، رقبا و افرادی که با شما تعامل دارند، هر بار که یک فنجان چای یا قهوه درست می‌کنند، آن را مشاهده کنند، بنابراین لوگو یا نماد شرکت شما همیشه قابل رویت خواهد بود.

در واقع لیوان تبلیغاتی به نسبت بسیاری از اقلام تبلیغاتی مرسوم، کاربردی‌تر است و به عنوان یک سفیر، کیلومترها آن طرف‌تر از محل کار شما در خانه یا دفتر کار دیگران، کسب و کار شما را تبلیغ می‌کند، مگر بهتر از این هم می‌شود؟!

دوام بالای ماگ‌های تبلیغاتی
لیوان‌ها به شرط اینکه بر اثر غفلت سر نخورند و به زمین نیفتند، بسیار بیشتر از کارت‌های ویزیت، سررسید و بروشور دوام می‌آورند.

مساله دیگر این است که این احتمال وجود دارد که وقتی به کسی کارت ویزیت، تقویم یا سررسید هدیه می‌دهید، برای مدت طولانی در اعماق کیف، گوشه قفسه کتابخانه یا کشو شخصی او باقی بماند.

اما لیوان تبلیغاتی چیزی نیست که از نظر پنهان بماند، به خصوص اینکه اگر طرح، رنگ، ابعاد و طراحی آن جذاب باشد.

لیوان تاثیر تبلیغاتی غیر مستقیم دارد
وقتی شما برای تبلیغات کسب و کار خود کارت ویزیت تقدیم می‌کنید، این کارت، هیچ منفعتی برای مشتری نخواهد داشت، مگر اینکه شماره شما و صفحات مجازی‌تان را ذخیره کند.

اما وقتی لیوان تبلیغاتی هدیه می‌کنید، احترام بیشتری برای سلیقه مخاطب در نظر گرفته‌اید، به طوری که گویا اهداف تبلیغاتی را دنبال نمی‌کنید، اما در واقع بهترین تبلیغات برای حرفه خود را انجام داده‌اید.

یادتان باشد همیشه مثمرثمرترین اثرگذاری، زمانی است که مخاطب یا مشتری نفهمد و متوجه نشود که شما قصد جهت دهی به افکار او را دارید.

وقتی شما به کسی لیوانی بدهید که نام شرکت یا سازمان خود را روی آن طراحی کرده‌اید، در واقع آن فرد می‌تواند از هدیه شما در زندگی روزمره خود استفاده کند، اما ناخودآگاه هر روز متوجه لوگوی شما می‌شود و هیچ روزی از برابر چشمانش کنار نمی‌روید.

ضمنا دیگران مانند اعضای خانواده یا همکاران آن فرد نیز نام شما را خواهند دید و ممکن است درباره شما، خدمات و محصولاتتان جستجو کنند.

ماگ تبلیغاتی چه تاثیری روی مشتری می‌گذارد؟
هنگامی که در مناسبت‌های متعدد به مردم لیوان تبلیغاتی اهدا می‌کنید، آن‌ها از پیام شرکت شما آگاه خواهند شد.

آن‌ها متوجه می‌شوند که شما به مشتریان خود فکر می کنید وهدیه‌ای را انتخاب می‌کنید که کاربردی باشد نه صرفا به نفع خودتان.

مشتری همیشه از اینکه فروشنده یا شرکت طرف قرارداد به او به چشم منبع درآمدش نگاه نکند، لذت می‌برد.

بنابراین، آن‌ها از ماگ تبلیغاتی استفاده می‌کنند و در مورد آن صحبت می‌کنند. اکثر آن‌ها هر روز که به آشپزخانه منزل یا محل کار می‌روند، لیوان‌ها را می‌بینند و حتی ممکن است از مهمانان خود با آن پذیرایی کنند.

کلام آخر

هزینه و زمانی که برای طراحی و چاپ لوگو روی لیوان تبلیغاتی صرف می‌کنید، تأثیر باورنکردنی بر موفقیت شرکت شما خواهد داشت.

علاوه بر این، از آنجایی که لیوان‌های چاپی در اشکال، اندازه‌ها و طرح‌های متنوع هستند، لوگو و اطلاعات برند خود را در حافظه مشتری بالقوه حک خواهید کرد.

برای طراحی و چاپ لیوان و ماگ تبلیغاتی مورد نظرتان با ما تماس بگیرید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۵۸:۴۵ ] [ pari ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب